gurlan41.uz

«Kuch bilim va tafakkurda.»
I. A. Karimov

Matematikani o'rganamiz :: Biometrik autentifikatsiyalash usullarining solishtirma tahlili

25-06-2021, 22:12
O‘ZBЕKISTОN RЕSPUBLIKASI AХBОRОT TEXNOLOGIYALARI VA KОMMUNIKATSIYALARINI RIVOJLANTIRISH VAZIRLIGI  MUHAMMAD AL-XORAZMIY NOMIDAGI TОSHKЕNT AХBОRОT TЕХNОLОGIYALARI UNIVЕRSITЕTI URGANCH FILIALI talabasi O‘ralov Javlonbek Bahodir o‘g‘lining "Axborot xavfsizligi” yo‘nalishi bo‘yicha bakalavr akademik darajasini оlish uchun “ Biometrik autentifikatsiyalash usullarining solishtirma tahlili.” mavzusidagi BITIRUV MALAKAVIY ISHI




Matematikadan referatlar / Matematikani o'rganamiz :: Parabola va uning tenglamasi

11-06-2021, 10:52
Urganch Davlat Universiteti fizika-matematika fakulteti Matematika yo‘nalishi 1-kurs talabasi Boboxujayeva Lobarning Analitik geometriya fanidan “Parabola va uning tenglamasi” mavzusidagi kurs ishi “Parabola va uning tenglamasi” mavzusini o‘rganishga bag‘ishlangan.
Talaba Boboxujayeva Lobarning kurs ishi reja asosida adabiyotlardan foydalanilgan holda tahlil qilib chiqilgan va grammatik xatolardan holi va yuqori saviyada yozilgan. Ish yakunida muallif tomonidan aniq xulosalar keltirilgan bo’lib, ular olib borilgan aniq tahlillar natijasidir.
Mazkur kurs ishida yana mavzuga doir misollar keltirilgan bo’lib, kurs ishini bajarishda talaba Boboxujayeva Lobarning nazariy tadqiqotlar olib borishda qobiliyatga ega ekanligini ko‘rsatdi. 

Matematikani o'rganamiz :: Matematika fanidan tavsiya

6-12-2016, 09:12
4-sinfda matematikadan «Paletkadan foydalanish» mazusini o`rgatish bo`yicha tavsiya O`qituvchi:Matkarimov Shamurat

Matematikani o'rganamiz :: Matematika fanidan foydalanuvchi hamda o`quvchilar uchun qo`llanmalar

20-06-2014, 16:08
 
        41 son umumiy ta'lim o`rta maktabi matematika fani o`qutuvchisi Kenjaev Bahodirning o`quvchilar uchun matematikani o`rganamiz mavzusi asosida tayyorlangan qiziqarli manbalari hamda sirtqi olimpiadalari.
Maktabimiz faxrimiz
Gurlan tumanidagi 41-son U.O`.T. maktabi.

Ko'p o'qilgan

So'rovnoma

Qaysi fanlarga ko'proq qiziqarli? [?]